Kirppulan juhlaviikot Partyweeks at Neulekirppu’s house


Neulekirpun juhlaviikot ovat olleet kuumimmillaan. Hauskaa, iloista ja mukavaa, mutta myös aika väsyttävää.
Enää meillä ei asu neiti 4wee vaan neiti 5wee, joka on entistä ärhäkkäämpi ja touhukkaampi.
Neiti 9wee juhli viimeiset suuret synttärinsä, jossa oli koko luokka ja neiti 12wee kävi parhaan ystävänsä kanssa syömässä leivokset ja juomassa kupillisen teetä. Minä olen tietenkin edelleen 25 vuotta, kuten asiaan kuuluu.

Busy partyweeks have passed by. A lot of job but fun birthday parties. We don’t have any more the little Miss 4years but a little Miss 5years who thinks that she is soon elder than she is. Miss 9years is now miss10 years and Miss 12 is miss 13 now.
But, I am still 25, am I?

10 kommenttia

Kategoria(t): photography, sekalaista sälää., valokuvaus

10 responses to “Kirppulan juhlaviikot Partyweeks at Neulekirppu’s house

  1. a-kh

    Onko neiti Neulekirppu neiti vai rouva?

  2. Leena

    Sylin täydeltä onnea pikkuneideille ja äidille samalla myös!
    No, siis, jos ynnätään tulevia kunnon synttärijuhlia sinne yhteentoista, niin ei niitä ole kuin viidet ja jos ajattelee, että ne ovat viimeisiä lastenjuhlia ennen lastenlasten synttäreitä, niin haikeus iskee 😉

    Mukavaa jatkoa koko sakille!

  3. Joo AKH.
    Aivan. Neidit neitejä ja rouva rouva.
    Niin se menee.

    Leena: totta turiset.
    Ja varmasti näitä juhlia tulee
    kaipaamaan. Aika todella rientää.

  4. Congratulations to all the birthday Misses for their accomplishment of another year passed! I remember when I really looked forward to being a year older too…but I can’t say I feel so much that way anymore. ;D

    There were five of us kids in my family, and our birthdays were lumped together from late August to early December…the birthday girl or boy got to chose what kind if ice cream she or he wanted to go with the cake, my mom would put all the ingredients in the hand-cranked ice cream maker and we’d all take turns spinning it until it was done. Yummy!

  5. Onnea tasapuolisesti kaikille asianosaisille! Olet jonkin verran vanhempi, minä täytän kesällä vasta taas 18…

  6. Onnea koko poppoolle, myös rouvalle ”edelleen25wee”… 😉 Perästä tullaan… 😀 (jos itseltä kysytään…kalenteri voi olla ihan rauhassa eri mieltä, ei välitetä).

  7. A very happy birthday to all the Little Misses! So many candles!
    And yes, of course you are still 25 and I am still 39!

  8. Thank you Sara. Well time really flies as it used to say.
    We have also five kids as you do. The son has his birthday
    on June, (he is soon over 20) and the eldest daughter was born on July.

    Kaisa: mä olen tässä harkinnut, että pitäisiköhän mun kohta täyttää vähän enemmän kuin 25, kun vanhin lapsista alkaa olla vähitellen sen ikäinen. Ehkä mä kuitenkin olen vielä ainakin 10 vuotta 25wee. 😀

    Jep Mari. Kalenteri, mikäs se oikein on? 😀

    Willow: Thank you! The Little Misses are growing so fast.
    As I told soon to Kaisa, our eldest kid is soon over 20
    (we have five kids all together)…I maybe should change my age
    a little bit higher… but not yet. Lets say that at least
    during forthcoming ten years I’ll be 25. 😀

  9. Myöhästyneet onnittelut neideille ja rouvalle! Mua hiukan huolestuttaa, kun lukijakuntani nuorenee ja minä vain vanhenen – seuraavaksi täytän muistaakseni jo 33 vuotta. Vai täytinköhän mä sen jo vuosi sitten, täytyy tarkistaa blogista…

  10. Kiitos, kiitos IinesJ. 😀 jep tämä elämä on niin
    ihmeellistä. Neiti on nyt 5wee ja huh…oltiin
    siinä syntymäpäivän tienoilla neuvolassakin.
    Ja neiti ei oikein tehnyt tädin toivomia temppuja, niin
    pääsemme syksyllä uudelleen. Mä olen jokaisen
    junttilapseni kanssa joutunut käymään 5-vuotistarkastuksessa
    kaksi kertaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s