Valoa Light

10 kommenttia

Kategoria(t): photography, sekalaista sälää., valokuvaus

10 responses to “Valoa Light

  1. Tunnelmallinen lipasto, tunnelmallinen kuva.

  2. Minä olen nyt kokeilujen tiellä ja katson kuka on minun ystäväni, onko tämä rakkaus ollut kestävää lajia?

  3. Sinne meni, kaiva roskisrta!

  4. Todella kaunista ja viihtyisää! Post it!

  5. Well… Johtuiskahan tuo roskiin meno tuosta sun
    sähköpostiosoitteestasi?
    Kirsinkin viestit menivät roskiin, kun hän käytti
    toista sähkäriä…
    Mutta ajattele positiivisesti KooTee. Mä silti
    viittin kaivaa ne sieltä roskiksesta 😀

    Susupetal ja Lepis: tämä on sieltä Vaasasta.
    Tällaisen voisin ottaa ittelleni.

  6. KooTee

    Olit aivan oikeassa, outo juttu. Kokeilin aamulla tuota ja näinhän se toimii.
    Voisikohan johtua siitä, että minulla on taustalla rekistöröity Word Press jossa on tämä osoite jolla kommentointi toimii? No sama se, voin käyttää tätäkin. Tuo jota ei hyväksynyt on webmail osoite jota käytän blogiympäristössä.

    Olet sinä kovin kiltti senhän minä olen aina tiennyt, mutta pohjalaisesta luonteestasi sinä et kuitenkaan pääse…valitettavasti =D

  7. Ei mitään postitettavaa? Tunnelmallinen kuva.

  8. Syksyyn sopiva pehmeä tunnelma, kaunis kuva.

  9. KooTee: joo… WordPressin setä on tarkka
    poika. 😀
    Ja mikäs vika pohojalaases luoannos o?
    Koita kuule pitää vähän piänempää
    ääntä nottei tartte ruveta taas
    kirijootuspuuhiin.
    😀 😉

    Liisa: Tykkäsin tästä nurkkauksesta
    yhdessä messutalossa.

    Katriina: Syksyllä tarvitsee
    tosiaan enemmän valoa ja
    kun kesä on ollut aika harmaa,
    niin valoa tarttee vieläkin enemmän…

  10. Tunnelmallinen kuva joka tavalla!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s